Vyhledávání

Virtuální operátor NET a marketing - reklama bude pouze online, žádné agresivní nevyžádané telefonické nabídky ani pouliční nebo podomní prodej

19.03.2013 12:56

Virtuální operátor NET - marketing a reklama

Jakou formu propagace jsme pro našeho Virtuální operátora NET zvolili? Náš zákazník je na internetu, to znamená, že nás zajímá pouze online reklama. Online reklama, to jsou pro nás PR články a SEO webových stránek projektu. Plus jsme si koupili některé podpůrné domény, když původně zamýšlená doména virtualnioperator.cz už není volná. SEO si budeme dělat sami a stejně tak i PR články a další formy online propagace budou realizovány tak, abychom zbytečně nevytvářely drahý marketing, jehož cena pak logicky ovlivní cenu nabízené služby. Drahý virtuální operátor není cílem našeho online projektu. Reklama a propagace jako téma článku nevzniklo spontánně, ale právě proto, že jsme dnes zaznamenali první "neveřejnou" telefonickou nabídku levnějšího volání od O2.

Neveřejná nabídka není seriozní jednání

Virtuální operátor NET chce fungovat jako transparentní virtuál, kde neexistuje žádná neveřejná - rozuměj podpultová, proteční - nabídka volání nebo služeb. Tyto webové stránky zveřejní nabídku, tedy ceny volání a tarifů, nejpozději 1.7.2013 a všechny budou jasně srozumitelné a transparentní. Spolu s uveřejněním nabídky se změní i design webové stránky, kdy základní barva podkladu bude bílá a písmo černé. Virtuální operátor NET chce dávat ceny černé na bílém. Protože nebudeme realizovat jakýkoliv agresivní telefonický, pouliční nebo podomní prodej, může si každý zájemce o levnější tarif sám zvážit ceny a možnosti, které mu volný trh nabízí. Od nás protekci nečekejte. Budeme mít jasně dané služby a ceník. Žádné neveřejné nabídky.

Online propagace je nejlevnější a umožňuje nabízet levný tarif pro volání, SMS a mobilní internet

Žijeme v moderní době a online marketing je pro nás jediný přijatelný způsob PR. Žádné skryté reklamy ani nabídky, agersivní prodej ani podpultové ceny. Virtuální operátor NET chce jako virtuál fungovat jasně a čitelně (proto i ty výše uvedené barvy). Původní PR MFA tomu bude přizpůsoben. Žijeme v domění, že pokud člověk něco chce, tak si sedne k počítači, otevře internet a dané téma nebo služby si sám najde. Nechceme obtěžovat. Chceme nabízet jenom to, co zákazník hledá. To je naše cesta a náš marketing i reklama. Nic víc než SEO a PR články od nás tedy nečekejte.