Vyhledávání

Tarifovému šílenství podlehly už desítky tisíc klientů

17.04.2013 12:26

Cenová revoluce, kterou v Česku 11. dubna rozpoutala Telefónica, a později se k ní připojily T-Mobile i Vodafone, přiměla ke změně tarifu již desetitisíce jejich klientů. Akce s neomezeným voláním za nižší ceny zahltila call centra i prodejny.
T-Mobile zaznamenal jen za víkend deset tisíc žádostí o přechod na nové tarify S námi. „Museli jsme posílit obsluhu call center, abychom nápor zvládli. Využít naší nové nabídky chtějí především ti klienti, kteří hodně volají a esemeskují,“ řekla Právu mluvčí T-Mobile Martina Kemrová.
Kapacitu všech svých call center musel už v pátek posílit Vodafone. „Během uplynulých čtyř dnů nás kontaktovaly desítky tisíc zákazníků a provoz na lince vzrostl proti běžným dnům trojnásobně. Do našich prodejen jsme povolali personál tak, aby byla zajištěna obsluha všech pokladen. Navíc jsme na webu zprovoznili on-line formulář. Pokud jej zákazníci vyplní, aktivujeme jim tarif elektronicky bez toho, že by museli volat na linku nebo hledat prodejnu,“ sdělila Právu mluvčí Vodafonu Veronika Exnerová.

Zdroj: https://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/299284-tarifovemu-silenstvi-podlehly-uz-desitky-tisic-klientu.html