Vyhledávání

T-Mobile má výpadek. Operátor počítá s případnou kompenzací

09.11.2015 13:19
Především zákazníci T-Mobilu s předplacenou kartou se potýkají s rozsáhlým výpadkem sítě mobilního operátora, který trvá již od nedělního odpoledne. Firma v reakcích na stížnosti zákazníků na sociálních sítích problém přiznala a počítá s případnými kompenzacemi.
Výpadek nemá podle všeho geografické omezení a postihl zákazníky T-Mobilu v celé České republice.
Problém se týká v menší míře i tarifních zákazníků, kterým systém při pokusu o volání hlásí, že nemají kredit.
„U některých zákazníků bohužel evidujeme omezení služeb z důvodu systémové chyby. Za tuto situaci se zákazníkům omlouváme, na opravě intenzivně pracujeme. Dotčené zákazníky budeme informovat a počítáme i s jejich případnou kompenzací,“ uvedla Patricie Šedivá z tiskového oddělení T-Mobilu.
Operátor uvádí, že se problém týká zhruba dvou až tří tisíc zákazníků.
Podle stížností, které dorazily na redakční e-mail, přestaly služby fungovat již v neděli odpoledne. Telefony byly nejprve bez signálu, posléze při pokusu o volání automatická hláska oznamovala, že je nedostatečný kredit.
Zákazníci si stěžují i na facebookovém profilu operátora. „Dobrý den Martino, na odstranění poruchy kolegové stále pracují, ale ani předpokládaný čas vyřešení bohužel nemáme,“ odpovídají aktuálně pracovníci operátora na stížnosti.