Vyhledávání

Rozjíždí MAFRA reklamní kampaň?

26.03.2013 11:21

Server mobil.cz se věnuje převážně recenzím telefonů, předražené volání zmiňuje spíše okrajově a rozhodě není aktivní ve vyhledávání a porovnávání podmínek u nás a v zahraničí. O to víc asi překvapilo, když včera a dnes vyšly dvě úvahy na podobné téma. Sice plné nepřesností, ale přesto zajímavé. Oba články toho mají mnoho společného. Jejich autoři jim dali méně dramatické nadpisy než jaké se později objevily na stránce mobil.cz. Maturovy "Nové revoluční tarify T-Mobile USA" změnou názvu na "Převrat u operátorů" získaly na dramatičnosti a Pospíšilovy "Změny u mobilních operátorů" byly přejmenovány na daleko chytlavější "Chystá se revoluce v mobilních tarifech".
Oba tak nějak vaří z vody. Jan Matura novou nabídku T-Mobile USA nazývá revolucí a přitom zapomíná, že tato revoluce se odehrála již před nějakým časem. Například tarify s výhradně neomezeným voláním a SMS, cenově odstupňované dle objemu dat před časem představil německý O2. Referovali jsme o tom 8. března 2013. A konec "dotací" na telefony je ještě starší. Přišel s ním francouzský Free Mobile při startu své sítě v lednu 2012. Zprávu o tom jsme přinesli 29. května 2012.


Je veřejným tajemstvím, že svého virtuála chystá také MAFRA. Z registrovaných ochranných známek společnosti MAFRA by se nový virtuál mohl jmenovat:
M-line - tato ochranná známka jako jediná je zapsána i pro třídu (38) telefonní a telekomunikační služby.
mobil.cz - zapsána pro třídu (35) reklamní, inzertní a propagační činnost
SPRINT - jméno shodné s americkým mobilním operátorem by projektu slušelo, OZ však není zapsána pro třídu, která by se dala pro provozování virtuála použít

Buď jak buď, oba články působí dojmem, že se skutečně jedná o cílenou přípravu na prezentaci nových tarifů pod křídly MAFRA. Napovídá tomu i výzva Adama Pospíšila na konci článku: Je tak jen otázkou času, kdy přijdou i k nám. Rada zní: počkat. Tento rok se toho vzhledem k popsaným indiciím, příchodu virtuálních operátorů a zákaznického tlaku plynoucího ze srovnání s cenami v zahraničí bude dít u českých operátorů více než dost.

Zdroj: https://predrazenevolani.blogspot.cz/2013/03/rozjizdi-mafra-reklamni-kampan.html