Vyhledávání

Přejděte! Máme exkluzivní nabídku, vábí operátoři

27.07.2015 13:51
„Nenechte se oškubat! Máme pro vás hvězdnou nabídku! Nechte nám číslo, všechno zařídíme za vás,“ lákají. Jaká je pak realita?
Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Tuhle lidovou modrost asi znáte a jistě také víte, že u mobilních operátorů platí dvojnásob. Vždycky nám říkali, jak jsou báječní, nejlepší, lákali na telefony „za korunu“, neomezené služby, atd. Jakmile se však podepíše smlouva, pohádka končí. Na internetu nyní O2, T-Mobile i Vodafone více či méně okatě lákají zákazníky konkurence. Trh je totiž rozdělený a noví zákazníci nejsou k mání...
Například Vodafone nyní zvolil vtipný slogan „Nenechte se oškubat a přeleťte k nám.“ A slibuje, že dostanete nabídku, která vám sedne.
T-Mobile pro změnu slibuje „Nabídku, které neodoláte.“ Stačí zanechat číslo a sličná operátorka se vám ozve se speciální přestupní nabídkou.
A konečně O2. Jeho grafika je agresivnější, oba úhlavní konkurenty nálepkuje slůvkem „Drahý!“ A také slibuje: „Přejděte k nám, teď pro vás máme neodolatelnou nabídku.“ Hned pod tím přidává další libě znějící příslib exkluzivních podmínek.
No povězte sami, není to lákavé? Jistě, že je. Lépe řečeno: vypadá to tak. Problém je v tom, že při našich testovacích hovorech nenabídli operátoři vůbec nic extra ani neodolatelného. Naopak šlo jen o běžné standardní ceníkové ceny. A ty mají všichni tři prakticky na korunu stejné...
Jak revoluce probíhala, jak vypadala a jaký byl její pravý význam? Co se v českých telekomunikacích za poslední dva roky změnilo?
Jaké máte s těmito sliby exkluzivních nabídek zkušenost vy?