Telefónica svou předvánoční kampaň postavila na rozšířené nabídce ve svém věrnostnímu programu O2 Extra výhody. "Naši nabídku výhod jsme rozšířili o novou nabídku partnerů, mezi nimiž je hračkářství Bambule, Tescoma, AlpinePro a Lékárny Lloyds. Výraznou slevu mohou zákazníci nově uplatnit také při nákupu skipasu ve čtrnácti skiareálech v České republice," uvedl ředitel marketingové komunikace Lukáš Antoš. V rámci programu nabídne operátor se slevou vybrané typy mobilů.

Podle průzkumu agentury Ipsos plánují na nákup vánočních dárků využít věrnostní nebo benefitní program více než dvě třetiny lidí, přitom slevy z těchto programů využívá až 90 procent populace. Nový věrnostní program O2 mohou využívat zákazníci mobilních i pevných sítí včetně uživatelů internetu.

Zdroj: https://www.novinky.cz/vanoce/284224-operatori-pred-vanocemi-lakaji-na-levne-mobily-zvyhodnene-volani-i-benefity.html