Vyhledávání

Operátoři jsou v Česku oblíbenější než mobilní výrobci

21.11.2012 09:36

Letos v létě proběhl v Česku poprvé celostátní výzkum zaměřený na sílu značky, neboli brandu. Češi vybírali značky, které v nich vzbuzují největší nadšení a zájem. Průzkum provedla agentura Passion Communications u tisícovky českých spotřebitelů a podařilo se jí najít tzv. „značky vzbuzující nadšení“, tedy nejvíce oblíbené značky v České republice. Výzkumu se zúčastnilo 65 % žen a 35 % mužů, nejvíce respondentů mělo průměrný příjem, věk mezi 26 až 40 lety a žili ve velkých a malých městech.

Nejvíce nadšeni jsou lidé ze značek z módního, kosmetického a potravinářského průmyslu. Svou kategorii v průzkumu ale dostala i oblast telekomunikací. Lidé v prvé řadě zmínili mobilní operátory, až pak výrobce. To je zřejmě způsobeno tím, že operátoři silně investují do mediálních reklamních kampaní. Pohled na žebříček ukazuje, že oblíbenost a nadšení ze značky nemusí vždy souviset s aktuální kondicí nebo prodejní úspěšností. Například Sony Ericsson, který dnes již neexistuje znamenal pro respondenty v době průzkumu (červen 2012 - pozn. red.) oblíbenější značku než Apple a současnou podobu japonské mobilní divize Sony Mobile.

Zdroj: Zdroj: https://www.mobilmania.cz/bleskovky/operatori-jsou-v-cesku-oblibenejsi-nez-mobilni-vyrobci/sc-4-a-1322213/default.aspxíce na: https://www.mobilmania.cz/bleskovky/operatori-jsou-v-cesku-oblibenejsi-nez-mobilni-vyrobci/sc-4-a-1322213/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=mobilmania&utm_campaign=copylink