Vyhledávání

OpenCall začne trestat zákazníky s nízkou útratou

20.01.2015 10:28
Virtuální operátor OpenCall je známý díky sjednocení cen za volání do ČR a SR a také jako virtuál, který se profiluje jako cenově výhodný na zahraniční volání. Od února, ale zavádí několik nepopulárních opatření, jinými slovy utahuje šrouby. Sazby se nemění, volání do všech sítí v ČR s SR stále stojí 1,80 Kč za minutu, ale... První změna: u nejnižšího tarifu Easy, u kterého se neplatí pevný měsíční poplatek, mění OpenCall tarifikaci u mezinárodních hovorů z 60+1 na 60+60.
Druhá novinka (tentokráte už pro všechny) spočívá zavedení tzv. minimálního měsíčního plnění, které bude od února nastaveno na 25 Kč. A pozor, kdo v daném měsíci utratí třeba jen 20 Kč, tomu bude oněch pětadvacet korun strženo z kreditu jako pokuta. Přitom už teď operátor na jakousi minimální měsíční útratu myslí, jelikož dobitý kredit má platnost půl roku a po té expiruje. Stále platí, že je expirovaný kredit možno zachránit dalším dobitím.
Poslední novinkou v podmínkách OpenCallu platných od 1. února 2015 (PDF) a následně zachována v podmínkách platných od 10. února 2015 (PDF) je úprava ve smyslu platnosti SIM karty. Virtuál vymyslel nová pravidla:
pokud je SIM starší dvou měsíců jeden měsíc bez aktivity, bude zkrácena její platnost na jeden měsíc
pokud je SIM mladší dvou měsíců jeden měsíc bez aktivity, bude rovnou zablokována
a byl-li kredit na SIM kartě zcela vyčerpán, bude platnost SIM zkrácena na 14 dní
Informace o změnách v ceníku najdete zde.