Vyhledávání

O2 přesvědčilo úřad. Chytrou síť získalo jenom pro sebe

07.03.2013 10:07

Praha - Ochranná známka Chytrá síť, kterou využívá v reklamě na svoje služby v Česku společnost Telefónica O2, patří s definitivní platností jenom této telekomunikační firmě.

Úřad průmyslového vlastnictví totiž změnil svůj původně zamítavý názor, podle něhož si tato značka žádnou ochranu nezasloužila. Zápisu ochrany názvu Chytrá síť tak po dvou letech jednání nyní nestojí nic v cestě. Mohutnou reklamní kampaň využívající název Chytrá síť spustila Telefónica už v roce 2010 a využívá ji dodnes. Firma zvolila tento název pro tři své mobilní sítě EDGE, CDMA a UMTS, které mají dohromady vytvářet komplexní pokrytí, nabízet vysokou průměrnou rychlost stahování a sloužit jak notebookům, tak mobilním telefonům.

Kampaň byla z pohledů expertů úspěšná - získala zlatou cenu v soutěži o nejefektivnější reklamu, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur. O ochranu značky Chytrá síť v Česku však nepožádala přímo česká pobočka O2, ale britská společnost O2 Holdings Limited. Ta je součástí sítě firem spadajících podobně jako česká pobočka pod španělskou telekomunikační společnost Telefónica.

Zdroj: https://aktualne.centrum.cz/ekonomika/podnikani/clanek.phtml?id=773013