Vyhledávání

O volání zadarmo nebyl zájem. Proto jej O2 ruší

03.10.2014 09:31
Společnost O2 se chystá tento měsíc ukončit službu Kvídovo volání, se kterou mohou zákazníci tohoto operátora za vyslechnutí krátkého reklamního spotu uskutečnit bezplatný hovor v rámci vlastní sítě. Služba končí kvůli nezájmu zákazníků, uvedl na dotaz Novinek mluvčí O2 Martin Žabka.
„Kvídovo volání bylo od samého počátku koncipováno jako sponzorované volání, kdy zákazník může volat bezplatně za to, že si vyslechne reklamní sdělení inzerenta - s jistou nadsázkou lze tedy říci, že místo na své náklady s Kvídem voláte na náklady inzerující firmy,“ řekl Novinkám mluvčí O2.
„Kvídovo volání končí kvůli malému zájmu zákazníků, který způsobil i odliv inzerentů, kteří svými reklamními sděleními financovali bezplatné volání. Kvídovo volání se již finančně nevyplatilo, proto jsme zákazníkům nabídli možnost využívat bezplatné volání po první provolané minutě, které nabízí nová předplacená karta od O2,“ uzavřel Žabka.
Využívat službu Kvídovo volání mohou lidé s předplacenkami i paušální zákazníci v rámci sítě O2 do 15. října. Volat je možné až desetkrát týdně po dobu jedné minuty.