Vyhledávání

KOMENTÁŘ: Operátoři asi sloučili marketingová oddělení

29.04.2013 08:04

Marketingové oddělení T-Mobilu prokázalo při vytváření nových tarifů vysokou kreativitu. Stačilo jim okopírovat ceník O2 a přepsat tři údaje.
Z centrály T-Mobilu je to do centrály O2 autem maximálně tři minuty po pražské magistrále. Opačná cesta je komplikovanější, směrem k T-Mobilu (a tedy ven z Prahy) chybí na Brumlovce nájezd.
Což symbolicky dokazuje, že T-Mobile měl k novým tarifům O2 hodně blízko. Ale na Brumlovku, kde O2 sídlí, ani jezdit nemusel. Stačilo téměř doslova opsat novou tarifní nabídku O2 třeba z webových stránek.
Ale abychom marketingu u T-Mobilu nekřivdili, jména tarifů mají vlastní a na rozdíl od O2 to nejsou žádná anglická slovíčka, ale hezky česky pojmenované tarify.
Ovšem ceník je okopírovaný téměř dokonale. Sedí dotované i nedotované ceny, volné minuty, a dokonce i ceny volání mimo volné minuty do cizích sítí. Stejná je i cena SMS.
Liší se pouhé tři položky. Nutno však dodat, že tady T-Mobile oproti O2 přidával. V tarifech S námi má vždy větší balík dat než konkurent. U nejvyššího tarifu přidal 0,5 GB dat, což je slušný bonus, u prostředního 50 MB a u nejnižšího má 20 MB dat, O2 nic.

Zdroj: https://mobil.idnes.cz/t-mobile-opisuje-od-o2-05u-/mobilni-operatori.aspx?c=A130421_230217_mobilni-operatori_jm