Vyhledávání

"Když blbě zadáš PUK, tak seš jantar." Nezvyklé podmínky operátora

27.03.2014 20:23

Komunikace s lidmi trošku jiným způsobem je jedno z kréd virtuálního operátora Gorila mobil. Netradičně pojaté jsou tak i jeho všeobecné podmínky. Bez "právních keců" se v nich zákazníkům výhradně tyká, ač se smlouva uzavírá se společností Telefónica, která služby poskytuje.
 "Ale tady to nekomplikujem a jsme prostě Gorila", píše se v uvolněném duchu v podmínkách Gorila mobilu. Ten v dokumentu označeném jako "Nutný zlo" používá hovorovou češtinu a jednoduše vypouští běžné "právní kecy".
Výhody služeb pak operátor předkládá v dokumentu "No bullshit". Virtuál tak chce být bližší hlavní cílové skupině, kterou jsou mladí uživatelé od 15 do 26 let.
V podmínkách se tak uživatel dozví například "Vo co de ve VP", informace o "vodstávce" či "Kdo zaplatí průsery". Výslovný souhlas s ověřením správnosti údajů a pravosti dokladů pak operátor vysvětluje slovy "No prostě zjistit, jestli nás nešmelíš".
Přenos čísla "zmákne do 4 pracovních dnů", jakmile mu uživatel "dovalí" ČVOP. Využívá-li předplacenou kartu, měl by si dát pozor i na špatně zadaný PUK: "Když blbě zadáš PUK, tak seš jantar a smlouva se ukončí dřív, než řekneš výpravčí."
Pokud by přece jen na těchto podmínkách bylo pro uživatele něco nesrozumitelné, odkazuje je "Vrchní Gorilí vedení" na podmínky O2, kde "je napsaný v podstatě totéž, ale právníma kecama". Gorila mobil totiž působí jako branded reseller O2, které poskytuje kompletní technickou infrastrukturu. Jde tak o nejjednodušší a nejzákladnější formu virtuálního operátora.

Zdroj: https://mobil.idnes.cz/podminky-gorila-mobil-0uq-/mobilni-operatori.aspx?c=A140326_130638_mobilni-operatori_LHR