Jen necelá desetina Čechů se vyzná v nabídkách mobilních operátorů
Téměř každý druhý Čech se nevyzná v datových tarifech mobilních operátorů, v cenách za volání a SMS se vyzná podle průzkumu stěží každý desátý člověk. V nabídkách mobilních operátorů se orientuje jen devět procent Čechů. Ve světě se v tarifech vyzná v průměru jeden uživatel z pěti. Vyplývá to z průzkumu společnosti Ernst & Young ve 12 zemích včetně ČR.
"Řešením je jasná, otevřená a konzistentní komunikace mobilních operátorů se zákazníky. Pokud operátoři způsob, jímž komunikují, nezmění, zejména nebudou-li usilovat o srozumitelnější vyúčtování, zvýšení úrovně zákaznických služeb a jasnější marketingová sdělení, nepodaří se jim z existujících příležitostí profitovat naplno," uvedl Petr Plecháček z české pobočky Ernst & Young.