BLESKmobil po měsíci provozu: Je BLESKmobil produkt, značka nebo virtuální operátor?
Ani po měsíci od jeho startu není jasné, co je BLESKmobil vlastně zač. Sám sebe prezentuje jednou jako produkt, jindy jako operátora, ale nejčastěji se chová jako značka - kterou někdo vlastní a propaguje, a někdo jiný používá k poskytování služeb. Nový BLESKmobil to rozhodně nemá lehké. Ledva vstoupil na trh, už ho odbornější média začala propírat skoro tak důkladně, jak bulvár rozebírá každý úlet kdejaké místní celebrity. A nejspíše to ani nesouvisí s tím, jaké jméno má ve svém názvu. Spíše je to důsledek toho, jak se sám chová a co o sobě a svém fungování říká, či naopak neříká.
Hádka o statut BLESKmobilu vypukla hned po jeho skutečném vstupu na trh (k 7.11.2012) zejména v souvislosti s tím, co říkají jeho Všeobecné podmínky. Připomeňme si, že podle nich je poskytovatelem služeb pod značkou BLESKmobil společnost Telefónica Czech Republic, a nikoli společnost Ringier Axel Springer. Ta sice značku BLESKmobil vlastní (resp. má o ni zažádáno u ÚPV), ale jinak zajišťuje pouze marketing a prodej služeb, poskytovaných pod touto značkou přímo Telefónikou Czech Republic.
Zdroj: https://tech.ihned.cz/mobily/c1-58926780-bleskmobil-operator-nebo-znacka