Vyhledávání

Bleskmobil není nový český operátor, ale jen dealer Telefóniky, zní kritika

08.11.2012 09:21
Telefónica chce zákazníkům namluvit, že je tu nová konkurence, ale ta stále neexistuje. Je to jen marketingový trik, říká o nabídce Bleskmobil předseda sněmovního podvýboru pro elektronické komunikace Jan Husák. Na trh ve středu vstoupila nabídka levného volání z předplacených karet pod značkou Bleskmobil. Podle zveřejněných podmínek je ale poskytovatelem služby mobilní operátor Telefónica. Kdo se nechá zlákat na cenu 2,50 koruny za minutu, stává se přímo jejím klientem. „Zákazník s námi bude mít přímý smluvní vztah,“ potvrzuje mluvčí Telefóniky Hany Farghali s tím, že Bleskmobil je stejným subjektem na trhu jako O2, což je vlastní značka Telefóniky. Bleskmobil je jejím obchodním partnerstvím s vydavatelstvím Ringier Axel Springer, které tuto značku vlastní.