Vyhledávání

BLESKmobil je jen marketingová slupka, pod ní na zákazníky číhá Telefónica

07.11.2012 19:28

Pod značkou BLESKmobil, skrze kterou se společnost Ringier Axel Springer prezentuje jako první virtuální mobilní operátor, poskytuje své služby přímo Telefónica. Uživatelé této služby vstupují do smluvního vztahu s Telefonicou a nikoli s Ringierem. Ten vlastní značku a zajišťuje marketing a prodej. Čtenářům Lupy  jistě netřeba připomínat články a zprávičky z nedávných dnů, které popisovaly příchod prvního virtuálního operátora (BLESKmobilu)  na náš mobilní trh. Přesto si ale dovolím připomenout, že vstup nového BLESKmobilu byl rozložen do dvou kroků: v úterý 30. října proběhla tisková konference společnosti Ringier Axel Springer, na které byli novináři seznámeni se základní informací – že na trh přichází nový hráč, prezentující se jako první virtuální operátor – a s hlavními obrysy jeho nabídky. Podle toho pak také byla napsána řada článků na téma nového operátora, a o publicitu tak bylo postaráno. Teprve druhý krok, ke kterému došlo právě dnes (7.11.2012), přinesl další důležité informace. A ty docela významně mění pohled na to, kdo (či co) je nový hráč a jaký je jeho potenciál i význam na trhu. Včetně možných souvislostí s právě dokončovanou analýzou relevantního trhu č. 8 s mobilní originaci. V jakém smyslu?

Zdroj: https://www.lupa.cz/clanky/bleskmobil-je-jen-marketingova-slupka-pod-ni-na-zakazniky-ciha-telefonica/