Jakým operátorem chce být PPF? O desítky procent levnějším a s pětinou zaměstnanců
Pokud v aukci uspěje, chce PPF vybudovat moderního mobilního operátora zaměřeného spíše na retailové zákazníky, s 2G a LTE sítí s outsourcovaným provozem a s plnou nabídkou služeb včetně hlasu. Nejoptimističtější scénář spuštění počítá s Vánoci 2013. V pondělí 10. září v pravé poledne skončila lhůta pro podávání přihlášek do největší telekomunikační „akce“ letošního roku: do aukce kmitočtů pro mobilní broadband. Přihlášky přijímal Český telekomunikační úřad, který si naplánovat „otevírání obálek“ na úterý dopoledne – a teprve po něm se chystá sdělit, kdo všechno se přihlásil. Do té doby si ČTÚ naordinoval bobříka mlčení a nehodlá se vyjadřovat ani k pouhému počtu přihlášek, které obdržel.