Vyhledávání

Nabídka spolupráce - prodejce, distributor, dealer, franchiza nebo obchodní partner - Virtuální operátor NET

10.04.2013 10:02

Virtuální operátor NET vs. nabídka konkurence

Virtuální operátor NET nabízí možnost spolupráce. Pokud sledujete média, nemohlo Vám ujít, že se na trh chystá řada nových virtuálních operátorů, která budou provozovat zvučná jména jako České dráhy, obchodní síť Coop, Česká pošta, obchodní dům Tesco jako Tesco Mobile, společnost Centropol, dodavatel energie ČEZ, vydavatelství Mafra (vydavatel MF Dnes, Lidovek a nebo iDnes.cz) a že na trhu už operuje značka BLESkmobil jako distributor společnosti Telefónica O2, kterého provozuje vydavatelství Ringier. Nejsem si jistý, ale výčet virtuálních operátorů, kteří se chystají vstoupit na mobilní trh tímto rozhodně nekončí. Jedna z uvedených společností bude i náš obchodní partner. On bude virtuální operátor a obchodní značka Virtuální operátor NET bude prodávat jím dohodnuté tarify od jednoho z velké trojky operátorů (O2, T-Mobile, Vodafone - který to bude je zatím předmětem obchodního tajemství). Je evidentní, že být Virtuální operátor je velká příležitost pro všechny zúčastněné. Z toho vyplývá i naše nabídka spolupráce.

Spolupráce a online prodej, distribuce, dealer, franchiza a obchodní partner

Virtuální operátor NET, jak jsme již dříve přiznali, neusměpl se svojí snahou slovit a navázat spolupráci s Vodafone, O2 ani společností T-Mobile. Jako samostatný startup ale hledáme příležitosti všude a proto je zde tato nabídka pro výše uvedené společnosti: "Pokud chcete využít sílu online distribuce, která vás nebude stát žádné režijní náklady, pouze provize za realizované smlouvy a nové zákazníky, pak právě pro Vás nabízí Virtuální operátor NET možnost spolupráce na poli ditribuce mobilních služeb. Virtuální operátor NET může fungovat jako váš nezávislý partner v oblasti online distribuce. Tedy jako online dealer nebo franchiza, která bude zajišťovat prodej a servis." Máme zájem o obchodní jednání nejen s novými virtuálními operátory (ČEZ, České dráhy, Česká pošta, Tesco Mobile, Centropol, Mafra nebo Coop), ale i se zástupci "velké trojky" (T-Mobile, Vodafone, Telefónica O2).

Virtuální operátor NET chce využít potenciál online prodeje

Naší parketou je internet. Chceme, pomocí online prodeje a distribuce, oslovit maximum zájemců o mobilní služby a levnější tarify. Naším typickým zákazníkem je ten, který hledá informace a využívá k tomu internet. Už nyní generuje web Virtuální operátor NET velice zajímavou návštěvnost a dříve avizované reálné poptávky. Díky faktu, že má náš virtuál minimální provozní náklady můžeme už nyní říct, že jsme v (sice legračním, ale přesto) zisku a to jenom z AdSense reklamy od společnosti Google. Pokud vás tedy naše online nabídka oslovila, jsme tu pro vás!